خانما..نفخ ..گرفتگی زیر شکم..اینا تا چه حد طبیعیه؟؟

۲ پاسخ

منکه کلا یا یبوست دارم یا نفخ😂

تازه رفته رفته بیشترم میشه🫤

سوال های مرتبط

مامان کوهیار🩵 مامان کوهیار🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلی ❤️❤️ مامان تو دلی ❤️❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان ۳قلو ها🥲 مامان ۳قلو ها🥲 ۳ ماهگی