زرشک مشکلی نیست بخورم تو هفته من

۵ پاسخ

ینی تا الان نمیخوردین😐🤒

من هم زرشک خوردم هم زعفرون از اول بارداری… تو هفته شما که قطعا مشکلی نیست

نه بابا من از اولم میخوردم

کلا تو غذا مشکلی نداره حتی زعفرون

خیلی کم نه یکم رو غذاست

سوال های مرتبط

مامان آوینام🥹🎀 مامان آوینام🥹🎀 ۱۱ ماهگی
مامان نیلای قشنگم❤️😍 مامان نیلای قشنگم❤️😍 ۷ ماهگی
مامان فندق کوچولو🎀 مامان فندق کوچولو🎀 ۳ ماهگی