سلام بچها در هفته من نارنگی مشکلی نیست بخورم

۴ پاسخ

من ک هرروز میخورم مگه نباید بخوریم ؟

من تا الان نخورده بودم دی حالا شروع کردم دوتا خوردم بد هوس کرده بودم گفتم بینی مشکلی ندارع

من که خیلی میخورم😅

مگه نارنگی ایراد داره؟

سوال های مرتبط

مامان مامان پسرکم مامان مامان پسرکم ۲ ماهگی
مامان ایلیا🩵 مامان ایلیا🩵 ۱۰ ماهگی
مامان جوجه🧸🩵 مامان جوجه🧸🩵 ۷ ماهگی