سلام مامانا خربزه مشکلی نیست بخورم؟

۶ پاسخ

نه خيلي هم خوبه خوشگل ميكنه

سلام خربزه و نون پنیر باهم بخورین میگن بچه رو خوشگل یا سفید میکنه. دقیقشو یادم نیست

من میخورم خارش پوستم ده برابر میشه‌‌..

اتفاقا میگن خیلی خوبه ولی قبل و بعدش آب نخور چون شکمتو اذیت میکنه سنگین میشی

ن عزیزم عالیه خربزه انگور سیب گلابی این چند وقت آخر خیلی بخور

نه نوش جونت

سوال های مرتبط

مامان قندونبات🍭🩵 مامان قندونبات🍭🩵 ۱ ماهگی
مامان علیسان🩵👼 مامان علیسان🩵👼 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آرادونی نی جون مامان آرادونی نی جون ۱۲ ماهگی
مامان سورنا مامان سورنا ۸ ماهگی
مامان نیلای قشنگم❤️😍 مامان نیلای قشنگم❤️😍 ۷ ماهگی
مامان تیارا مامان تیارا ۴ ماهگی
مامان شاهان 🫅🏻🥰 مامان شاهان 🫅🏻🥰 روزهای ابتدایی تولد