مشکلی نیست جگر بخورم؟

۵ پاسخ

هیچ مشکلی نداره بخور نوش جونت فقط دست نزن بهش با چنگال بخور حتما

یه سیخ میتونی دیگه هفتت رفته بالا
ولی یبوست میاره
ممنوع بودن برا ۳ ماه اوله مخصوصاً ماه اول که داره بچه شکل میگیره و جهش ژنتیکی ممکنه بشه. بقیشم میگن نخورید محض احتیاط

نه بخور نوش جونت

درحد دو تا تیکه مشکلی نیس

خوب نیست نخور

سوال های مرتبط

مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی
مامان دلوین💜🫠 مامان دلوین💜🫠 ۵ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۳ ماهگی
مامان ميسای آسمونی🖤 مامان ميسای آسمونی🖤 ۱۲ ماهگی
مامان حسام مامان حسام ۵ ماهگی
مامان زینب و آیهان مامان زینب و آیهان ۶ ماهگی
مامان امیر حسین 😍 مامان امیر حسین 😍 ۷ ماهگی
مامان سونیا💗🦋 مامان سونیا💗🦋 ۱۴ ماهگی