سلام گلم اصلا نترس من سر دوقلو هام تو هفته ی ۲۵ ام نشتی داشتم رفتم بیمارستان تست دادم هم کیسه آبم سوراخ شده بود هم عفونت داشتم دو سه روز بیمارستان بودم و آنتی بیوتیک بهم زدن بعدش تو خونه هم ۳ و ۴ تا سرم یک لیتری دکتر برام نوشت اومدم خونه روزی یکیشون زدم بعدش رفتم سونو ترمیم شده بود دیگه الانم که بچه ام ۵سال و نیمشونه
میخای تست بدی؟
یه ساعت بعد جوابش میاد مال من که اینجوری بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.