اسپکلومش درد داره؟
من دوبار انجام دادم چیزی نیست ، میتونی بگی اسپکلوم نذارن من نذاشتم بذارن چون اصلا نیازی نیست ، ی گوش پاک کن همین ورودی واژن میبرن ک اون پد اش خیس شه بعدم میذارن رو کیت و جواب و همون لحظه میدن ۵ دقیقه هم نمیشه
برا من ٤ تومن اب خورد يه تست
در كنار درد شديدي كه تحمل كردم
به نظرم برو مطب دكتر اونا با يه نوار هم انجام ميدن
بچها من دوبارمعاینه شدم بعدش یکم ابریزش داشتم دعا کنین چیزی نباشه
درد داره؟
اره مثه چک بی بی
آره خیلی زود میدن
ده دقیقه ای مادس یک ملیون میشه
اگه رابطه داشته باشی قبلش یا عفونت داشته باشی مثبت میشه الکی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.