بچها تست امینوشور چجوره؟زود جوابش میدن؟

۸ پاسخ

اسپکلومش درد داره؟

من دوبار انجام دادم چیزی نیست ، میتونی بگی اسپکلوم نذارن من نذاشتم بذارن چون اصلا نیازی نیست ، ی گوش پاک کن همین ورودی واژن میبرن ک اون پد اش خیس شه بعدم میذارن رو کیت و جواب و همون لحظه میدن ۵ دقیقه هم نمیشه

برا من ٤ تومن اب خورد يه تست
در كنار درد شديدي كه تحمل كردم
به نظرم برو مطب دكتر اونا با يه نوار هم انجام ميدن

بچها من دوبار‌معاینه شدم بعدش یکم ابریزش داشتم دعا کنین چیزی نباشه

درد داره؟

اره مثه چک بی بی

آره خیلی زود میدن

ده دقیقه ای مادس یک ملیون میشه
اگه رابطه داشته باشی قبلش یا عفونت داشته باشی مثبت میشه الکی

سوال های مرتبط

مامان آیهان و آوینا مامان آیهان و آوینا روزهای ابتدایی تولد
مامان دلا مامان دلا ۵ ماهگی
مامان 🩵محمدمهدیار🩵 مامان 🩵محمدمهدیار🩵 ۵ ماهگی
مامان آیدا مامان آیدا روزهای ابتدایی تولد
مامان سلین مامان سلین ۱۳ ماهگی
مامان .ava, baran مامان .ava, baran ۱۲ ماهگی
مامان انبه😍🥭 مامان انبه😍🥭 ۱۲ ماهگی