۷ پاسخ

نمیدانم ایشالا درست میشه

تیوی ما پارسال یهویی بردش سوخت هرکار می‌کردیم روشن نمیشد فقط چراغ پایینش چشمک میزد بردیم درست کردن

برق نرفته باشه

شاید پریز مشکل داره

برا ما هم اینجوری شده بود یهو تصویر میرفت صدا بود حالا تازه ام بود گارانتی داشت زنگ زدم نمایندگی توضیح داد که برو تنظمات فلان جا فلان ا بروز کن بروزرسانی کردیم درست شد

شایدقلف شده یه بارازماهمینجوری شد

متاسفانه الان محصولات برقی تاریخ انقضا دارن و بعد ی دوره مصرف خراب میشه
گارانتی ندارع ؟
شاید لامپ تصویرش تموم شده
چندجا نشون بدین .تعمیر میشه

سوال های مرتبط

مامان ناردونه و نانا مامان ناردونه و نانا ۲ سالگی