وزنش هم مهمه
پسر من 8 بود ولی چون وزنش کم بود باید میذاشتیم زیر دستگاه
دخترمن تا۲ماهگی زرد بود شیرمیدی خوراکتورعایت کن گرمی نخور .گرمشم نکن .شیربده دفع کنه
نه ولی مراقب باش بالا نره زود زود شیر بده خونه رو گرم کن ولی لباس تنش زیاد نباشه
مشکلی نیست
نه عزیزم نیازی نیست زیر ۱۰ خوبه ولی باید چکش کنید که یه موقع بالاتر نره
نه ۷.۵ بالا نیست
هر چی بیشتر ادرار کنه زودتر میاد پایین اگه شیر خودتو میدی زیاد آب بخور شیرت آبکی بشه زیاد ادرار کنه
ن عزیزم مشکلی نداره، بازم اگ خیلی نگرانی بادکتر صحبت کن
حتما پیگیری کن ب کلیه هاش آسیب نرسه
فک کنم آره برسه ب ۴ نیاز ب مهتابی نداره
نه گلم ۲۲روز عدد ۷نیازی نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.