بخوام پوره میوه بدم چیکار کنم مثلا سیب درختی؟

۳ پاسخ

آب‌پز یا بخار پز کن خوب که پخت با چنگال لهش کن و با شیرخودت یا شیرخشک رقیق کن

بخار پز یا آبپز کن..
بخار پز بهتره چون خاصیتش حفظ میشه

سیب پوست کن بزار با یکم آب بپره با هم بخار پز کن میکس کن بده بخوره نوش جونش

سوال های مرتبط

مامان نوراخانم مامان نوراخانم ۹ ماهگی