۳ پاسخ

اونی ک تو ایینه ست چقد خوشگله ماشالله 😍

منم همینطور همیشه عید دوست داشتم حال هوای بازار حتی اگه چیزی نمیخریدمم بازم روحیم عوض میشد اما امسال هیچ کاری نکردم حتی قصد ندارم سفره هفت‌سین بچینم

عزیزم سال جدید برات خوب باشه امیدوارم و پر از ذوق و‌ شوق باشی🌿❤️

سوال های مرتبط