۴ پاسخ

من میدم وزن دهیشم نرماله الکی بچه پف نمیکنه شیر خشک به بچه باید بسازه تا هم وزن دهی داشته باشه هم مشکلی نباشه

شیر خوبیه نفخ و دل درد نمیاره و پف الکی نمی‌ده در کل خوبه

خوبه ولی خیلی غلیظه

من گیگوز میدم به دختر من راضیم واقعا خوبه

سوال های مرتبط