۱۱ پاسخ

وزن دهیش خوبه ولی کلا گوارش پسرمو ریخت بهم
از وقتی نان میخوره شدیدایبوست شده و اصلا هم با هیچ دارویی خوب نمیشه

عالیه

من پسرم ببلاک میخورد یه سری نان دادم بهش اسهال شود

خیلی خوبه ولی به پسرم نساخت

من ب پسرم همین و میدم عالیه

از صبح دنبالشم گیرم نمیاد 😭

دخترم نان نگرف نمیدونم چرا میخوره بعد همرو میندازه و حالش بد میشه‌
آپتامیل میدم چند روزه

عالیه

خیلی خوبه

عالیه من میدم گلم وزن دعیش فوق العاده اس برای پسرم

خوبه منم ب پسرم میدم

سوال های مرتبط

مامان گل پسری مامان گل پسری ۸ ماهگی