وزن دهیش خوبه ولی کلا گوارش پسرمو ریخت بهم
از وقتی نان میخوره شدیدایبوست شده و اصلا هم با هیچ دارویی خوب نمیشه
عالیه
من پسرم ببلاک میخورد یه سری نان دادم بهش اسهال شود
خیلی خوبه ولی به پسرم نساخت
من ب پسرم همین و میدم عالیه
از صبح دنبالشم گیرم نمیاد 😭
دخترم نان نگرف نمیدونم چرا میخوره بعد همرو میندازه و حالش بد میشه
آپتامیل میدم چند روزه
عالیه
خیلی خوبه
عالیه من میدم گلم وزن دعیش فوق العاده اس برای پسرم
خوبه منم ب پسرم میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.