منکمیخورمهمیشه هیچی هم نشده
دکتر میگه خوب نیست دیگه منم نخوردم هی
چند روز پیش بودم دکتر بهم گفت اصلا نخور
در حد کم اشکال نداره
تا س بار مجازه تو بارداری بخوری ولی هربار ن خیلی زیاد
وای اینقد اینجا گفتن منم هوس کردم دلو میزنم به دریا میخورم فک نکنم چیزی بشه
نخور خوب نیس من خوردم ولی خیلی کم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.