عوارض سزارینه عزیزم
من شیاف میزاشتم و مایعات زیاد خوردم
یکم هم استراحت بیشتر کن بیشتر دراز بکش
یکی دوروز دیگه خوب میشی عزیزم
با روغن سیاه دانه ماساژت بدن
نسکافه بخور
عوارض بیهوشیه عزیزم سعی کن سرتو زیاد تکون ندی
زیر دوش آب گرم ماساژ بده کیسه آب گرم بزار کافئین ایناهم بخور زودتر از بدنت خارج بشه داروهایی هم که دکتر داده بخور خوب میشی نگران نباش
من پشت گردنم ورم کرد میرفتم حموم مامانم برام ماساژ میداد خوب شد
منم داشتم چهار بار رفتم سرم زدم.
فقط دراز شده خوب بودن مینشستم سر دردم نیومد و تاری دید سر گیجه .
من ببخشید استفراغ. حالت تهوع های شدید. گرمم بود خیلی.
تا ۸روز بهتر شدم🫠
منم این مشکلو داشتم دکتر قرص متوکاربامول بهم داد یکی خوردم ولی سه روز طول کشید چربم کردم با روغن
معمولا همه اینا عوارض بعد سزارینه عزیزم و فک نکنم کاری بشه کرد من خودم گردن درد وحشتناک گرفتم ازبس هم نشسته شیر میدادم تشدید شد دردش ولی بعد یک هفته برطرف شدفک میکنم باید دورع اش بگذره باتوجه به اینکه سه روزه سزارین شدین احتمالا بعد مدتی خوب بشه🥰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.