من الانم اینجوری میشم
آره گلم این طوری بودم نسکافه بخور ،اناناس بخور ،مایعات فراوان بذار عوارض بیهوشی یا بی حسی بره
برا من که فقط سر درد بود
وای خدا چقد بد بود هیچ جوره خوب نمیشد
چه جالب که پیامتو دیدم ...آخه چند وقته صبح ها یا وسطای شب که از خواب بیدار میشم میبینم گردنم گرفته تیر میکشه اصلا نمیتونم تکون بدم همش واسم سوال بود که چرا آخه اصلا بد نمیخوابم که گردنم اذیت شه ...پس یعنی از عوارض سزارینه ؟؟؟؟؟
من هفت روز اول
خیلی بد جوری که کارم ب بیمارستان کشید
بله .....
منم همینم
برای بی حسی از کمر هست تامیتونی کافئین مصرف کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.