نوشابه و قهوه بخور
سعی کن بیشتر هم دراز بکشی زیاد نشینی
برو بیمارستان یا دکتر بهش بگو به احتمال دارو یا سرم تجویز کن
من این علاعم رو ندارم فقط استراحت زیاد بدتر میکنه من الان پنج روز سزارین شدم فقط روز اول بود استراحت مطلق بقیه روزا
خودم بچه رو ترو خشک میکنم میدونم اگه بشینم استراحت کنم بدتر میشم
تنبل تر و سنگین تر دیگه بلند میشم از جام سعی میکنم نیم ساعت سر پا به کارام برسم بعد بشینم
برای بی حسی هست تامیتونی کافئین مصرف کن تااثرش بره منم همینطوربودمشیاف هم بزار
کافئین زیاد استفاده کن زیاد سرتو تکون نده
گردن بند طبی بخر بپوش
شیاف دیکلوفناک استفاده کن
مایعات خیلی زیاد بخور
منم همین بودم ولی بعد ی مدت خوب میشی
شیاف فقط شیاف
من تا سه چهار روز درگیر بودم باز من اصلا نمیتونستم دراز بکشم سرم رو بالشت بذارم نشسته میخابیذم شب ها خوب میشع خودش
بی حسی بودی یا بیهوشی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.