بستگی به نظر دکترت داره منو گف ۲۸ و۳۲ و۳۷
من تاحالا ۵ بار وزن رفتم هفته اینده هم باید برم
من ۲۸ ۳۲دوتاش دارم هفته ایم یبار اب دورشون و نوار قلب میدم
من ٣٠هفته٣٢هفته و٣٥هفته سونو دادم نميدونم حالا اخريشه يا نه البته برا منو بخاطر قندم كنترل ميكنن
من از انومالی ۱۸ هفته دیگه سونو نرفتم یعنی دکترم گفت نیاز نیست تا سونوی رشد ۳۲ هفته
گفت یدونه هم ۳۶ هفته برو
یکی دیگه که از ۲۸ تا ۳۲ هفته وقتشه
مگه یکی نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.