وای سه روز تموم اونجوری بودم حتی نمیتونستم درازم بکشم تیر میکشید معدم🤕
شربت خوردم بهتر شد
من همین جوری بودم بخاطر اسید معده هست میکنه بالا دیگه به دکترم گفتم گفت قرص فاموتدین ۲۰هر ۱۲ساعتی بخور تا یک ماه میخوردم الان بهترم
دقیقا من یه مدت اینجوری بودم
خداروشکر خودش خوب شد
از معدته آب گرم بخور خوب میشی
یا قرص دایمتیکون ۴۰جویدنی بگیر با هر غذا یدونشو بخور آرومت میکنه
تیروئید دادی ازمایش؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.