کیا غذاشون تو گلوشون میمونه

۴ پاسخ

قبل ناشتا هم امپرازول مخورم

من خخ

نوشابه که اسید داره

من من
فاموتیدین میخورم خوب میشم نوشابه هم کمک میکنه بهتر بشی

سوال های مرتبط

مامان باران و دریا مامان باران و دریا ۷ ماهگی