۹ پاسخ

من حس میکنم معدم تو گلومه😂😂😂

مننن از سوزش معده هلاک شدم رسماً

منم داغونم یه هفته هم آروغ گوگردی میزنم وهمش ببخشیداسهالم معدم بهم ریخته

ن ربطی نداره بخاطر اینک بچه بزرگ میشه فشار میاره ب همه جا میتونید قرص معده با دوز۲۰بخورید ناشتا یا وقتایی ک اینجوری میشید

امان از سوزش و رفلاکس معده سخته سخت
ولی شنیدم میگن رفلاکس معده بخاطر اینه ک بچه کله اش مو داره من ک دخترم ب دنیا اومد مو داشت این یکی هم رفلاکس دارم زیااااد اینم کله اش مو داره

منم همینم تو گلومه انگار همه چی مخصوصا قرص

من آنقدر اینجوری میشم دلم نمیخواد غذا بخورم

من خیلی سوزش معده میگیرم🤦🏻‍♀️

من الانم همینم
وای خیلی بده حس میکنم‌تو گلوم مونده هی آب میخورم

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۱ ماهگی
مامان ترمه مامان ترمه هفته سی‌وپنجم بارداری