۸ پاسخ

اینا با کیفیت تره

تصویر

ای خودا چه گردالوعه

آوین منم پارسال ۳ ماه و نیمه بود🫠

ای جونم عزیزم🤍

ای جاننمم ماشالله بهش💖💋

آره منم چقدر زود بزرگ میشن کوچولوها دلمون تنگ میشه براشون خدادحفظش کنه گل پسرتو

امسال بزرگ شده نمیزاره کاراتو کنی😍🤣خدانگهشون داره♥️

آخی عزیزم خدا حفظش کنه اتفاقا منم یکم پیش داشتم عکسای پارسال عید رو نگاه میکردم پسرم خیلی کوچولو بوده دلم رفت براش😍😍😍😍😍

سوال های مرتبط