۷ پاسخ

من تادو روز پیش ۱میبستم تموم شد ۲میندم بچمم ۵کیلو

من یک میبندم

من ۲ میبستم

من تا ۵ کیلویی ۱ بستم
تا ۶ کیلویی ۲
الانم ۳

من ۲ میبندم
یک خیلی رد مینداخت روی پاهاش

کلا سایز پوشک بستگی به رونای بچه داره هر کدوم به نظر خودت بهتره ببند

دخترمن ۵کیلوعه سه میبندم انگار کوچیکه رد میندازه اما خیلی واسش سایز ۳خریدم مجبورم ببندم

سوال های مرتبط