من ۸ ماه بعدش باردلر شدم
ببین خیلی طبیعیه سختش نکن واسه خودت خیلیا بی دلیل لکه دارن عزیزم
من دارم لکه بینی
ولی هماتوم دارم
بخاطر هماتوم برای من
منم مثل شما هستم اینقدر دیگه نا امیدم وضعیتمو تغییر دادم 😭😭😭
قلبش تشکیل شده ؟
دهانه رحمت شل نبود
من سر پسرم دهانه رحمم شل بود و تا آخر بارداری همش لکه بینی داشتم
این یکی دیگه هماتوم دارم🥴😁
برو سونو🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.