دوستان لکه بینیتون چه رنگی بعدزیاد؟زیردلتونم درد میگیره
منم لکه بینی داشتم پنج روزی هست شبا شیاف میزنم.الان قط شده اما همچنان شیاف استفاده میکنم.سونوگرافی رفتی؟
عزیزم تحت نظر کدوم دکترهستی توی اهواز
منم همینم از لکه بيني رسیده به ترشح قهوه ای 😶نمیدونم دلیلش چیه
پروژسترونِ کم.
منم همین مشکلو دارم. هر ۶ ساعت یه شیاف ۲۰۰ میزنم.
عزیزم استرس نگیر به سقط فکر نکن من از هفته ۵ لکه بینی داشتم هماتومم ندارم لکه بینی هست گاهی هم خونریزی خفیف خداروشکر حال بچمم خوبه همه چیزش نرماله فقط با دکترت مشورت کن
استراحت کن
خدانکنه سقط باشه. انشالله هماتوممهههه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.