کسی امپول پروژسترون میزنه؟؟دگ شیافشو نباید بذاریم؟

۷ پاسخ

نه من دوتارو باهم استفاده میکردم
بری هفته های بالاتر امپولو قط میکنه فقط شیاف میده بهت

من دو تا شو استفاده میکردم بعد امپول قط شد بعدش شیاف

من فقط امپول

منم هردوشو میزنم

من هردوشو میزنم

من هردوشو میزنم

من دوتا استفاده میکنم

سوال های مرتبط

مامان خانوادپنج نفره مامان خانوادپنج نفره ۱۲ ماهگی
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری