بایدحتما درموعدش استفاده بشه؟؟
من هفته یک امپول داده ۴تا دوتاروزدم پنجشنبه باید سومی رو میزدم اماتاالان نزدم بایدچکارکنم؟
چرا میزنی درد داشتی یالکه بینی
آره من میزنم
من دور ۵۰۰میزنم
اره هفته ای ی بار .
پولوتونه؟
بله هفته ای یبار اسمشم همولایفه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.