مامانا کسی امپول پروژسترون ۲۵۰ رنگ امپول سفیده میزنه

۷ پاسخ

بایدحتما درموعدش استفاده بشه؟؟
من هفته یک امپول داده ۴تا دوتاروزدم پنجشنبه باید سومی رو میزدم اماتاالان نزدم بایدچکارکنم؟

چرا میزنی درد داشتی یالکه بینی

آره من میزنم

من دور ۵۰۰میزنم

اره هفته ای ی بار .

پولوتونه؟

بله هفته ای یبار اسمشم همولایفه

سوال های مرتبط

مامان فندوق👣 مامان فندوق👣 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامانِ نیهاد مامان مامانِ نیهاد ۲ ماهگی
مامان خانوادپنج نفره مامان خانوادپنج نفره ۱۲ ماهگی