من هرهفته میزنم اولش ۲۵۰بود با شیاف از دیروز شیاف رو قطع کرده امپول۵۰۰داده بهم هفته ایی یدونه جفتم پایینه
برای جلو گیری از زایمان زود رس یا سقط من برای این میزدم
من هرهفته میزنم براجلوگیری از زایمان زودرس
برای طول سرویکس زدم ... شیافش هم استقاده کردم
برای هماتوم جفت پایین درد انقباض رحم
من زدم
برا چی میزنن؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.