۷ پاسخ

من هرهفته میزنم اولش ۲۵۰بود با شیاف از دیروز شیاف رو قطع کرده امپول۵۰۰داده بهم هفته ایی یدونه جفتم پایینه

برای جلو گیری از زایمان زود رس یا سقط من برای این میزدم

من هرهفته میزنم براجلوگیری از زایمان زودرس

برای طول سرویکس زدم ... شیافش هم استقاده کردم

برای هماتوم جفت پایین درد انقباض رحم

من زدم

برا چی میزنن؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان نی نی قشنگم مامان نی نی قشنگم هفته بیست‌وششم بارداری
مامان کوهیار مامان کوهیار هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ماهی مامان ماهی روزهای ابتدایی تولد
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری