۵ پاسخ

منم خیلی گریه کروم خیلی

دقیقا منم انقد گریه کردم و جیغ زدم و داد زدم گلوم داره میسوزه هنوزم دارم گریه میکنم چشام دیگه باز نمیشه

منم ظهر خیلی گریه کردم یه چیز شیرین بخور تکون میخوره

چیز شیرین بخور .آروم باش ب پهلو چپ و راست بخواب .آب خنک با قند هم خوبه

چرااا؟

سوال های مرتبط