اشکالی نداره با یکی دوبار خوردن چیزی نمیشه دیگه نخور
اذیت بودی استامینفن ساده بخور
اصلا نباید خورد چیزی منم سرما خوردم زنگ زدم دکتر گفت ب هیچ عنوان چیزی نخور نه سرم نه آمپول نه قرص که روی بچه تاثیر میزاره برای مای که ماه های اخریم تحمل کن
سرماخوردگی مجاز نیست عزیزم نباید بخوری
میگن فقط استامینوفن ساده مجازه
منم یکبار دوتا خورده بودم سونو دادم بعدش هیچی نشد نترس دیگه نخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.