خانما هندونه خوبه برای آب دور نینیم که کمه؟!

۵ پاسخ

خیار و خرما و آب میوه های قرمز رو بخور، معجزست

اره بخور

میگن خوبه منم روزانه یکم میخورم ولی خواست باشه خیلی نخوری قندش خیلی بالاعه

آره خیلی خوبه

اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان جوجه فسقلی👼🏻 مامان جوجه فسقلی👼🏻 ۲ ماهگی
مامان ماهان🩵👶🏻 مامان ماهان🩵👶🏻 ۹ ماهگی
مامان دلا کوچولو مامان دلا کوچولو ۲ ماهگی
مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 ۷ ماهگی