سلام خانما از کی میتونیم ب بچه پستونک بذیم

۵ پاسخ

من از همون اول دادم

من از همون بدو تولد دادم ، شیر خودمم میدم هیچ مشکلی پیش نیامده راحت سینه هم میگیره. برند پستونکمم بیبی لند سنستیوه

حتما هواست به برند پستونك باشه. من اونت خريدم. سينه خودمم ميگيره بعدش

بدو تولد میشه داد من میخواستم بدم چون شیر خودمو میدم پرستارا گفتن ممکنه بعد سینتو نگیره

از الان بهش بده بزار عادت کن

سوال های مرتبط

مامان هیراد مامان هیراد ۲ ماهگی
مامان کایآ مامان کایآ ۱۵ ماهگی
مامان عسل پسرم👼🏻🩵 مامان عسل پسرم👼🏻🩵 ۱۱ ماهگی
مامان آرادکوشولو🩵✨️ مامان آرادکوشولو🩵✨️ ۵ ماهگی