من از همون اول دادم
من از همون بدو تولد دادم ، شیر خودمم میدم هیچ مشکلی پیش نیامده راحت سینه هم میگیره. برند پستونکمم بیبی لند سنستیوه
حتما هواست به برند پستونك باشه. من اونت خريدم. سينه خودمم ميگيره بعدش
بدو تولد میشه داد من میخواستم بدم چون شیر خودمو میدم پرستارا گفتن ممکنه بعد سینتو نگیره
از الان بهش بده بزار عادت کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.