۸ پاسخ

به هیچ وجه دورو برش نرو بسیاررررر خطرناکه اصلا ریسک نکن تا یکماه نرو

بنظرم آره

ن دیگه

جوشاش اگه خشکه و علایم نداره نه

اگه جوشان خشک شده نه

خواهرزاده های شوهرم دو هفته پیش دوتاشون گرفته بودن امروز معوم شد کوچیکه هم گرفته الان میترسم من و پسرمم بگیریم😭

نه عزیزم دیگ واگیر نداره خشک شده باشه

نه دیگه خوب شده

سوال های مرتبط

مامان دلیار💖 مامان دلیار💖 ۱ ماهگی