انسولین میزدم از قرص بهتره، انسولین از جفت عبور نمیکنه ،،و رعایت غذایی هم میکردم
من گرفتم دیابت بارداری.تو تغذیه م ابمیوه شرکتی و کیک و خوراکی های قندی حذف کردم برنج چن تا قاشق..وعده های زیاد با حجم کم در حد چن تا قاشق ..بیشتر گشنم میشد عدسی نون پنیر.کشک یا نون ماست یا گوجه خیار...بعد در روز ی بار خیار خورد میکردم میخوردم قند رو میاره پایین.صبح و شب هم متفورمین میخوردم.قندم خوب اومد پایین ازمایش دادم...ولی از وقتی فهمیدم اومده پایین باز وسوسه میشم هی بستنی و چرتوپرت قندی میخورم...راستی اجیل و مغزیجات بزار.هر مثلا نیم ساعت یخورده کم بخور..نزار قندت بیوفته یا گشنگی نده خودتو ب هوای اینکه قند بیاد پایین اونجور بدتر میره بالا قند....راستی انسولین هم برام نوشت دکتر ولی من با همینا اوردمش پایین...انسولین بزنی تازه بهتره زود میاد پایین
منم قند ناشتا دارم دکتر میگه انسولین بزن فعلا دارم متفورمین میخورم ببنم چی میششه؟
سلام من هم بعد از آزمایش گلوکز فهمیدم دارم ناشتا103بود یکساعت بعدش 195الان حتی بعد از سه چهار ساعت بعد از غذا قندم تا 200میرع
دارو هم متفورمین هر دوازده ساعت بود بعدش چون بالا بود گفتن هر شش ساعت بخور ولی بازم غذا که میخورم سرگیجه و حالت تهوع شدید میگیرم
۱۱۵ به ناشتا بعد صبحانه ۱۵۹ با رعایت شد ۹۹ ناشتا بعد صبحانه ۱۸۲ انسولین داد بهم
من قبل بارداری هم دیابت داشتم
دارو و تحرک و تغذیه مهمه
کم بخور و سالم بخور
مثل سبک زندگی بهش نگاه کن
انشالله خیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.