خب کلسیم نخوری ب خودت ظلم میکنی
عزیزم. به عنوان یه مامانی که دارم شیر خودم و با کمکی میدم، خواهرانه میگم که شیرخشک و اضافه کن به برنامه ات. اینجوری هم خودت، هم بچه ات کمتر اذیت میشین. پسر منم رفلاکس شدید داره، وعده هایی که شیر ar میدم بهش، هم اروم تره، هم خیلی کمتر بالا میاره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.