معمولا میزانش اونقد زیاد نیست من جدا میخورم
منم همین سوالو پرسیده بودم اینجا😁بعد به منشی دکترمم اشاره کردم گفت اوکیه
باید ازمایش بذی اگ زیاد باشه نباید بخوری مسمومیت میاره
منم مکمل هام ویتامین دی داره اماجداهم میخورم
دکتر بهت چی گفته همون کارو کن
اگر توش ویتامین دی داره نباید قرص جداگانه بخوری
من سوپراکل میخورم
فک کنم دی هم داره
د سه هزار هم میخورم
ویتامین دی جدا هم تجویز میکنن
فکر نمیکنم بد باشه خود دکترت بهت داده
من ویتامین دیم کم بود هم قرص ویتامین دی میخورم همم کلیسیم
آزمایشات چجوری بوده
ویتامین دی ات نگاه کن چقدر کم بوده
نه باید جدا بخوری حتما
مشکل منم هست. فولیک اسید و ویتامین دی جدا میخورم. توی مولتی ویتامینمم هست. نمیدونم چه کار کنم 🤦♀️
من به غیر اون جدا هم میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.