۷ پاسخ

از توالت فرنگی استفاده کن فقط

سعی کن توالت فرنگی بگیری

ایرانی استفاده میکنی عزیزم‌؟؟چون من روزای اول همین طوری بود بعد لک بینی افتاد دکتر گفت فقط فرنگی بشین

وای من خیلی بدم میاد از فرنگی🤦‍♂️

آره از فرنگی استفاده کن راحت من خیلی با فرنگی راحترم تا ایرانی

سعی کن از فرنگی استفاده کنی

چون رحم داره جا باز میکنه بعد سعی کن آروم بلند بشی

سوال های مرتبط

مامان قند روزای تلخ😍 مامان قند روزای تلخ😍 هفته پنجم بارداری
مامان تودلی👶💙 مامان تودلی👶💙 روزهای ابتدایی تولد