بچه ها شهرتون چطوره آرومه یانه

۹ پاسخ

نه متاسفانه

همین الان زدند اینجا را

ن زیاد اروم نیس 🥴

اره فقط از بالای سرمون جنگندهرد میشه صداش خیلی بده نمیدونم کجا میرن خدا نابودشون کنه

نه🤪 اصلا 🤪

مشهد کلا اروم

مااروووم

شهر ما از همون اول آروم بود خداروشکر🤲

خداروشکر آروم

سوال های مرتبط

مامان علی و بهار مامان علی و بهار ۲ ماهگی
مامان نیکای من🎀🩷 مامان نیکای من🎀🩷 ۲ ماهگی
مامان نیکای من🎀🩷 مامان نیکای من🎀🩷 ۲ ماهگی
مامان بچه مامان بچه ۸ ماهگی
مامان مهوا🥰🎀👶🏻 مامان مهوا🥰🎀👶🏻 ۶ ماهگی
مامان دلوین 🤍🐣 مامان دلوین 🤍🐣 ۸ ماهگی
مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی