۱۰ پاسخ

اره هفته های شما همینجوریه

وقتی به مثانه فشار بیاد بری دستشویی چیزی نباشه یا کم باشه عفونت ادرار داری عزیزم مطمئنن دکترت سفکسیم۴۰۰ مینویسه شبی یدونه تا ۷ شب

منم حس فشار در مثانه داشتم؛ فکر کنم طبیعیه اما من به متخصصم گفتم و طبق آزمایش ها علتش عفونتم بود

عفونت نداری؟!

منم همینم احساس دسشویی دارم ولی یا ندارم یا کم دارم حس فشار تو مثانم دارم

اره همین طوریه

جیش چ ربطی ب فرفره داره😂
منم همینم خواهر طبیعیه

طبیعیه منم اینجوریم

منم همینطورم فک کنم طبیعیه

اره منم از اول همینجوریم..

سوال های مرتبط