۵ پاسخ

واسه بچه هایی هست که ازفردابه دنیامیان

انشاالله به همه بدن درکنارش به ماهم بدن این چندماه روتادوسالگی بچه هامون

فک کنم برا مادرایی ک نوزاد تو سال ۴۰۵بدنیا میارن تعلق میگیره

احتمالا ب متولدای ۱۴۰۵فقط میدن

برای کسای ک از سال جدید بچه دار میشن

سوال های مرتبط