بیکوسییت پتی پور میکس کن بهش کره ذوب شده بزن یکمم ژلاتین بزن خودشو بگیره، بریز کف قالب از قبل هم کف قالبت نایلون یا کاغذ روغنی بزار بتونی درش بیاری یا قالب چیز کیک بخر. خامه صورتی با پنیرخامه ای و پودرژلاتین و شکر میکس کن در حدی که بافت نیمه سفت بشه، میتونی بهش نوتلا یا کرم بیسکویتت بزنی طعمش تغییر کنه. ( پودر ژلاتین باید بن ماری کنی روی بسته بندی نوشته همونجوری نریزی) بعد خامه اینارو که میکس کردی بریز روی بیسکوییت صافش کن بزار یخچال خودشو ببنده. با تایلون و کاغذ روغنی در میاری ظاهرش خوب نیست اگه قالب بخری عالیه
منم بلدم ، طولانیه لعنتی😂🫠😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.