۱۱ پاسخ

نفاخه

نخوری بهتره عزیزم چون نفاخه اذیت میشی
من روزای اول نمیخوردم ولی الان میخورم😁

من شنیدم ماکارونی شیر آوره

منکه میخورم

نفاخه عزیزم من خوردم بچم خیلی اذیت شد کولیکش ماکارونی خوردم شروع شد🤧

نخور عزیزم

واقعا عذابه بخوای بعد زایمان هی غذا و دارو رعایت کنی من سر همین میخوام شیر خشک بدم

چرا نمیشه خورد؟🤔

منکه خوردم اون مدت ولی شنیدم میگن خیلی نفاخه

فکر نکنم خوب باشه

من که خوردم😐🤦😂

سوال های مرتبط