امروز شنیدم یکی از اشناها بد 7سال که آیودی داشته دوماه بارداره و نمیدونست😂😑
من بله بعد یکسال خود به خود جا به جا شده بود و خبر نداشتم ولی خوشبختانه حامله نشدم دیگه آیودی رو دروردم ال دی میخورم
منم بیشتر از یکساله گذاشتم و خیلی راضیم ، اوایلش یکم لکه بینی و درد کمی داشتم ک تقریبا بعد ۱۰ روز اکی شد ، نه اصلا تکون نمیخوره هر جور خواستی میتونی رابطه داشته باشی ، تند و خشن هم باشه تکون نمیخوره از جاش ، خیلی خوبه مثل قرص نیس ک عوارض داشته باشه
منم میخام بزارمانشاالله بعد عید دیگه از قرص خوردن خسته شدم من میترسم تو رابطه تکون بخوره🤦♀️
من دارم پسرم دوماه نیم بودش گذاشتم وراضیم
من راضیم ماهه اول باید جلوگیری داشته باشی
منم خیلی وقته دارم البته در آوردم به پسرم باردار شدم بعدش باز گذاشتم و شدیدا راضیم ی ده روز مراقبت کردم دیگه مراقبت نداریم
من سپهر ۸ ماهش بود گذاشتم چند ماهم داشتم اما خون ریزی و لکه بینی داشتم همش رفتم در اوردم همشم درد داشتم صاف نمیتوتستم باشم
در چ مورد رعایت منظورته
منم یه ساله دارم راضیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.