هیچی
با مانتو چند سال پیش تردد میکنم 😮💨😂
یه کت و شلوار خوشگل،چون شکمم معلوم نیست
دقیقا منم گذاشتم بعد زایمان
ولی خیلی زشته امسال لباسا
منم نگرفتم گفتم انشالله بعد زایمان
من چندتا ساحلی دوختم یکی دوتا هم مانتو گشاد
یه پیرهن خریدم
من چیزی نگرفتم دوتا مانتو و یک ساحلی دارم که برای این موقع به دردم میخوره خریدارو گذاشتم بعد زایمان
من لباس ساحلی گرفتم کلا استفاده داشتم قبل بارداری بعد زایمانم که تا چند وقت شکم بزرگه برای منم تابستونه خوبه
هیچی ،کلی لباس دارم ، هوا که گرم شد تابستونه میخوام بگیرم و چند تا هم برای بعد زایمان که مهمون میاد
شهرمون لباس خوشگل نداره براي بارداري جاي ديگم نرفتم
فعلا قبليامو ميپوشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.