۳ پاسخ

منم آسنترا خوردم خوب بود ولی برا ترکش اذیت شدم

من میخوردم یه مدت تو مواقعی که باید گریم میومد هر هر میخندیدم منی که دائم اشکم سرازیر بود

شدیدا تاثیر داره برای افسردگی ولی اضطراب زیاد میاره منکه اینجور بودم البته بای ربع قرص میخوردم من کامل خوردم . کلا بی حس شدم یمدت کوتاهی خوردم ولی پشیمونم چون خیلی تاثیرات بدی داره حتی نمیتونم گریه کنم دیگه نمیتونم رو چیزی تمرکز کنم

سوال های مرتبط