۲۱ پاسخ

مهدیه خواهر تو بنده برگزیده خدایی👍❤️
خوشبحالت کاش من جات بودم

من نمی خورم که لاغر بشم

کسی گروه تو روبیکا نداره دورهمی برا رژیم لاغری

عزیزک منم همین وزنم ۴۷
چجوری وزنتو بالا میبری

وای من خیلی لاغر شذم مامان دنیز چیکار کنم چاق شدم شیر خودمو میدم لظفا راهنماییم کن افسرده شدم دیک

خدایا جای منو با مهدیه عوض کن 😭😭من مطمئنم اگه ۴۷ کیلو بودم هم باز رژیم میگرفتم که کم کنم بازم انقد که عاشق لاغریم بعد خدا به من چی داده؟😑😭

مامان دنیز ب کوچولوت چ شیری میدی

چی میخوری وزنت می‌ره بالا ترخدا بگو من خیلی لاغرم 42کیلوهستم

عزیزم چی مصرف می کنی؟؟؟؟؟

واییییی خوشحالت میخوای چاق بشی کاش منم دق دقم چاق شدن بود 😂😂😂 متاسفانه دق دقم لاغر شدنه تا یادم میاد همین بوده میخواستم لاغر بشم 🥲🥲🥲

عزیزم چه رژیمی میشه بهم بگید منم خیلی دوس دارم یکم وزن بگیرم بخاطر شیردهی کلا لاغر شدم

عزیزم چیا خوردی

با کمال مییییییل ۱۵ کیلو میدم بهت

آخه اگه من داخل رژیم
چاق شدن بودن قطعا اول میشدم خیلی راحته😂😂😂😋😋😋

منم می‌خوام وزن اضاف کنم قبل بارداری 52بودم الان هم 52 یعنی یک کیلو اضافه هم نموند برام

اگه میخوای وزن بگیری ناشتا یه قاشق کنجد و تو کره تفت بده بخورر خیلی موثره

الان میخای چاق بشی؟؟؟

خوشا به سعادتت😁
کاش میتونستم ۱۰ ۱۵ کیلومو بدم بهت😁

می‌خورید که چاق بشید؟
خوشبحالتون 🤣

ای خواهر تو وزن ایده آل منو داری😂

داری چاق میشی؟؟میخا‌ی وزن بگیری؟؟

سوال های مرتبط

مامان 💙مهراد 💙 مامان 💙مهراد 💙 ۱۰ ماهگی
مامان کایرا مامان کایرا ۸ ماهگی