۵ پاسخ

تجربه ی خودم رو بگم که هر چی خوردم شیرم زیاد نشد، مهم ترین عامل زیاد شدن شیر، مکیدن منظم نوزاد یا دوشیدن منظمه، در واقع تا تقاضا نباشه شیری عرضه نمیشه، پسرتون باید منظم یعنی هر ۲ تا ۲ و نیم ساعت شیرتون رو بخوره، شب هم حداقل یک نوبت بیدار بشه بخوره یا بدوشید،
در کنارش روزانه ۸ تا ۱۲ لیوان آب رو فراموش نکنید، ولی از من می شنوید یا شیر خشک ندید یا اگر می دید با قاشق یا قطره چکان بدید وگرنه شیشه بگیره بعد از دو ماهگی احتمال زیاد دیگه شیر خودتون رو نمیخوره

گالاکتو بگیر بخور

دکتر به من گفت دلستر جوجو بخور

ماکارانی تا میتونی مایعات بخور

سلام قطره شیرافزا کنجد دلستر اب هویج

سوال های مرتبط

مامان گلابی 🌙🎀🌸 مامان گلابی 🌙🎀🌸 ۹ ماهگی
مامان سامان مامان سامان روزهای ابتدایی تولد