خیلییییی دیگ خودتو نزن به بیخیالی 😅
بخور ولی نه خیلی
منکه قندم بالاس ولی خوردم
اگه دیابت بارداری داری نخور،یکم برا رفع هوست بخور ب دردسرش نمی ارزه
اگر دیابت داری خوب نیستا
من ویارم شیرینی شده خیلی وزنم رفته بالا کلی ورم کردم
نه بخور چه اشکالی داره منم زیاد میخورم
دیابت داری؟
مگه قندت بالاس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.