خانما یه دو روز بزنم به بیخیالی شیرینی بخورم ، عیب داره ؟

۷ پاسخ

خیلییییی دیگ خودتو نزن به بیخیالی 😅
بخور ولی نه خیلی

منکه قندم بالاس ولی خوردم

اگه دیابت بارداری داری نخور،یکم برا رفع هوست بخور ب دردسرش نمی ارزه

اگر دیابت داری خوب نیستا
من ویارم شیرینی شده خیلی وزنم رفته بالا کلی ورم کردم

نه بخور چه اشکالی داره منم زیاد میخورم

دیابت داری؟

مگه قندت بالاس

سوال های مرتبط

مامان مانیسا خانم مامان مانیسا خانم ۵ ماهگی
مامان مانیسا خانم مامان مانیسا خانم ۵ ماهگی
مامان 𝑇𝑖𝑎𝑚🐣🥹 مامان 𝑇𝑖𝑎𝑚🐣🥹 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پنااه🎀 مامان پنااه🎀 هفته سی‌وهفتم بارداری