حالا اونهمه بیلر خریدین کردین تن بچه هاتون یا نه!؟ 😅😅

۲۱ پاسخ

دوختر کوچلوم باید پیرهن بپوشه قشنگ ناناز ن بیلر درس فقط پیراهن چین چینی توری موری گوکولیییی نقلیییی

منم بیلر خریدم چهاردست و پا میرن با بیلر خیلی مرتب ترن

بیلر که خوبه من پیرهن خریدم سرده
البته ما قهریم جایی نمیریم

اره

من هم بیلر جین خریدم هم سرهمی جین😂

اینم بیلر دختر مت😀😀😀

تصویر

بلههههه

تصویر

اثلا دوستتتت ندارم

بله سر سفره عکس انداخت باهاش😂😂😂

حالا که شد باز هیچکی نخریده و نمیدونه چیه تا دیروز که همه بیلر بیلر میکردن🤥😂😂🤣

و منی که نمیدونم چیه چرااا

مگ بیلر چشه
هرچند نخریدم

تو خونه که نه به گفته دوستمون انشالله از فردا😂

من بیلر نگرفتم ، چون داشت قبلا الان شلوار جین و دورس کرفتم

من نگرفتم..خوشم نمیاد😄

😂😂😂👌🏻

من بیلر نخریدمم

خدارو شکر بیلر نخریدم براش
اصلا میانه خوبی باهاش ندارم😂

من هنوز نخریدم ولی

🤣🤣🤣🤣

از فرداااا

سوال های مرتبط

مامان سُـها خانم🍓✨ مامان سُـها خانم🍓✨ ۱۱ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۱۱ ماهگی
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی