بسلامتی عزیزم حسابی بعدش استراحت کن حتما ،نسکافه کمپوت انجیر حتما بخور اصلا سرتو تکون نده بهترین احظه عمرتو قراره فردا تجربه کنی🥹❤️
من سز بودم
صدبارم برگردم به عقب بازم انتخابم سزارینه
بگو سوندو تو اتاق عمل بزارن برات که هرپذیت نشی
فردای بعد عملتم دردات با شیاف کنترل میشه
انشالله بسلامتی جوجتو بغل بگیری🥰💕
سزارین هیچی نداره بخدا فقط 4روز اول سخته اونم با شیاف و کدئین 300 قابل تحمل
اوایلش که چیزی متوجه نمیشی حدودا بعد ۶ ۷ ساعت که اثر بیحسی میره دردات شروع میشه حتما از شیاف دیکلوفناک استفاده کن که اذبت نشی من پرستارم دوتا پشت هم برام گذاشت خیلی خوب بود
حتما با خودت خرما و آب جوش عسل ببر
وقتی خواستی شروع کنی به خوردن اول از آب جوش عسل استفاده کن
زیاد شیرینش نکن که تهوع نگیری
سرتو تکون نده و سعی کن خیلی صحبت نکنی که سردرد نگیری
و مهمتر از همه خیلی مایعات بخور آب انجیر و خود انجیر خیس شده روزی چند مرتبه بخور آب ماهچیه گوسفندی بخور
آب پاچه بخور
خیلی خودتو تقویت کن و خواست باشه که به هیییییچ عنوان یبوست نگیری
دیدی سختته حتما از پژشکت مشورت بگیر که شربت لاکتولوز برات تجویز کنه
من چون اولش شیر نداشتم میتونستم بخورم ولی اگه شما شیر بدی نباید مصرف کنی
امیدوارم که زایمان خوبی داشته باشی❤️
إنشاءالله به سلامتی زایمان کنی و بچهتون رو بغل بگیرین دوران زایمان با همه سختی هاش شیرین ترین دوره هست با حرف شما وقتی به خودم فکر کردم منم دلم گرفت از الان😢😢☹️
خدا کنه ماهم بسلامتی برسیم شب آخر رو
انشالله به سلامتی فارغ شی 🫂💚
ای جان فردا بغلش میگیری به این فکر کن میبینیش
سزارین هم از طبیعی خیلی راحت تره خیالت راحت
درد بعد سزارین قابل تحمله
چند هفته و چند روز سزارین میشی؟
چندهفته بچت بدنیامیاد؟
خوش شانس کی بودی 😂۴۰۵ زایمان میکنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.